[NUUG video] Åpent EFN-møte 8. juni 2010: Tor og anonym bruk av Internett (fwd)

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Fri May 21 18:06:38 CEST 2010

Arrangement som legges til den andre tirsdagen i måneden, slik 8. juni er, vil generelt sett vanskelig kunne få bistand når det gjelder opptak og/eller streaming fra video-gruppen til NUUG da NUUG sine egne medlemsmøter legges til disse dagene.

Akkurat i juni er det sommerfest, det er kanskje ikke noe som er like aktuelt å ta opp på video som ellers, men jeg vil nok tro at de fleste medlemmene av video-gruppa vil være der. Det kan jo hende jeg tar feil, og da blir jeg nok korrigert tidsnok.

Hørtes dog ut som et spennende foredrag, skulle ønske det ble tatt opp.

Mvh
Hans-Petter