[NUUG video] Åpent EFN-møte 27. mai: Personvernøkende teknologi og...

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Wed May 26 18:27:22 CEST 2010

2010/4/28 Thomas Gramstad <thomas at efn.no>:
> PERSONVERNØKENDE TEKNOLOGI OG IDENTITETSFORVALTNING
> TID:     Torsdag 27. mai 2010 kl. 18:30
> STED:    Lille auditorium, Informatikkbygningen,
>         Gaustadalléen 23, 1.etg.

Eg er i Oslo likevel utan at eg hev noko eg absolutt må gjera.

Eg er her med kamera og datamaskinen min, mao. nok til å overføra
møtet på net. Det er litt seint å segja frå, so liten annonseringstid.
Same kva, so er folk ofte interesserte i fyredraga i etterkant.
Dessutan hadde det vore knall um eg kunne fått presentasjonen
allereide no (som PDF, evt. ODP) so kann eg leggja den ut som bilete
saman med presentasjonen.

Jobbar litt med å forenkla systemet vårt, vel, nett no jobbar eg med
det motsette, men det er planen iallfall.

Viss det gjeng an å vevkringkasta dette, og fleire frå videogruppa hev
lyst til å vera med, so kann me kannhenda henta inn Canopusen til NUUG
òg (for å kunna klippa inn presentasjonen). Men eg gjer ikkje noko
avansert utan hjelp :-)

Merk, viss det berre er meg so har eg ikkje trådlause mikrofonar (dei
kostar so mykje), so eg må truleg stå litt nært i tillegg til at
ljoden ikkje vert gull med mindre eg kann kopla meg på ljodanlegget i
lilleaud på IFI.
http://velmont.no