[NUUG video] NUUG på frikanalen - sendeplan pr. i dag

Thomas Gramstad thomas at efn.no
Wed Nov 3 00:50:05 CET 2010

On Fri, 22 Oct 2010, Jarle Bjørgeengen wrote:

> Hei Thomas,
>
> hvor finner man dette materialet ?

Beklager sent svar:

EFNs videosamling:

http://efn.no/video/

http://www.nuug.no/pub/herman/efn/

http://video.google.com/videoplay?docid=4027373187471125437&q=efn&total=202&start=40&num=10&so=0&type=search&plindex=2
(EFN på The Gathering 2006)

http://www.youtube.com/user/EFNVideos

http://www.youtube.com/watch?v=JUC7NmDA4iI
(EFN: Bli medlem idag)

http://datalagringsdirektivet.no/filer/video/per_inge_ostmoen.mov
(se også:
http://datalagringsdirektivet.no/filer/video/leif_t_aanensen.mov
http://datalagringsdirektivet.no/filer/video/thomas_mathiesen.mov )

http://video.google.com/videoplay?docid=794030540954162243

Debatt om piratkopiering på Drammensbiblioteket 25.02 2009:
http://bibpop.wordpress.com/

Thomas