[NUUG video] Video-opptak på Freedom Fest 2010?

Hans Lysglimt lysglimt at runbox.com
Sun Nov 7 13:49:22 CET 2010

Hei,
Har noen en ide om hvorfor den linken til media med en svensk bokstav i URL
ikke fungerer?
Filen liger nok der, det er bare encodingen på linken som ikke fungerer.
Jeg er ikke sikker på hvor det knekker, på server, eller i browseren e.l.

Flott om noen klarer å gi meg en link som fungerer. Eventuellt lage en
forward link i bit.ly e.l.

Takker.

Mvh
Hans Jørgen