[NUUG video] Hjelp med gjendikting av "Copying Is Not Theft"?

Jan Ingvoldstad jani+efn-listen at ifi.uio.no
Thu Nov 11 22:44:47 CET 2010

On Wed, 10 Nov 2010 14:20:42 +0100, Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com> said:

> [Petter Reinholdtsen 2010-10-21]

> Noen kunstnere blant oss?  Her er originalteksten fra
>   Copying is not theft.

Problemet her er at det ikke er en norsk referanse.

Jeg tror det ville være bedre å finn oppropet mot piratkopiering og
lage noe basert på den, lett inspirert av teksten der.

…kanskje noen i underskogen vil gjøre det for en flaske vin?  :)

--
brukergrensesnitt n1
1. skille som avskjærer brukeren fra å bruke en gjenstand, ofte en datamaskin.