[NUUG video] Intro-video til videogruppa sitt oppsett

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Mon Nov 15 08:21:10 CET 2010

Hei folkens

Etter å ha lånt med meg utstyret hjem fra sist medlemsmøte så satte
jeg opp hele riggen, og lærte meg det jeg manglet. Jeg mener nå jeg
har den komptansen som trengs for å produsere video fra medlemsmøter
mer eller mindre alene, men håper vi blir flere på neste medlemsmøte.
Dere har satt av datoen, sant?

Jeg gjorde også et forsøk på å lage en intro-video til oppsettet av
riggen vår, den kan dere nå finne på
http://www.nuug.no/pub/video/published/20101114-intro-til-videogruppa.ogv
og er på omtrent 27 minutter.
Jeg tror jeg fikk dekket det meste, noe bedre enn det andre. Det
eneste jeg kan komme på at jeg hoppet over var valg av lydkilde i
dvswitch.

Se på videoen. Gi meg ros, skriv ned kritikk på en lapp for seg selv
sånn at du vet hva du skal gjøre bedre i videoen du kommer til å lage
;)
Jeg er åpen for konstruktiv kritikk, men jeg ser at vi ikke må la vår
sans for perfeksjon hindre oss i å produsere nyttig video. Uten å være
blyg tror jeg at jeg kan si at denne videoen er bedre enn ingenting og
håper en og annen finner den nyttig.

http://www.nuug.no/pub/video/published/20101114-intro-til-videogruppa.ogv

-- HP