[NUUG video] Intro-video til videogruppa sitt oppsett

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Nov 16 09:17:21 CET 2010

[Hans-Petter Fjeld]
> Se på videoen. Gi meg ros, skriv ned kritikk på en lapp for seg selv
> sånn at du vet hva du skal gjøre bedre i videoen du kommer til å
> lage ;)

Veldig bra å se en video om hvordan utstyret skal kobles opp.  Det jeg
lurte på ble ikke besvart, men jeg antar det er pga. at du heller ikke
vet hvordan lyden skal stilles inn.  Rådet om å forsøke å få lyden til
å nå opp til -24 dB var interessant, og første gang jeg hørte et
konkret råd om lydinnstillinger.

En ting som kunne vært med i avslutningen er hvordan koble opp for
2-kameraproduksjon, med et kamera på foredragsholder og et på
publikum.

Kan være en ide med en tekstutgave av instruksene for å ha med i
kassen med videoutstyr.