[NUUG video] Forslag til utlånsreglement: kommentarer ønskes og mottas med takk

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Sun Oct 3 11:52:12 CEST 2010

Jeg synes det bare er fair at den som har lyst til å låne utstyret til noe privat får ta det ansvaret selv. Det er jo fullt mulig å delta i video-gruppen uten å bli påvirket av dette. På den andre siden er det ikke riktig at alle andre medlemmer, som aldri låne utstyret, skal være med å betale for forsikringen for noen få som velger å låne utstyret til privat bruk.

-- HP