[NUUG video] Foredrag om video-opptak på CiA 2011?

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Wed Oct 6 15:32:40 CEST 2010

2010/10/5 Salve J Nilsen <sjn at pvv.org>:
> Fikk et spørsmål igår om noen i NUUG sin videogruppe kunne være
> interessert i å holde et foredrag om opplegget til videogruppa?
>
> Arrangementet er "Communities in Action" 22. mars 2011 (en stund til,
> med andre ord). Arrangementet er ikke annonsert enda, men vil bli
> avholdt i samarbeid med Go Open-konferansen på SAS-hotellet samme
> dagen. CiA 2010 trakk over 500 mennesker fra alskens faglige
> foreninger i Oslo-området, og det er fra en av disse miljøene jeg har
> fått henvendelsen. :)
>
> Noen som er interessert i å skryte litt? :)

Oh, dette vil eg vera med på.

Eg driv jo eitpersonsforetaket mitt veldig mykje med NUUG sitt
oppsett, og driv heile tidi med småfikling på det for å heile tidi
gjera det betre. Ynsket er jo å gjera det til eit utruleg enkelt,
brukbart system som fleire kann taka i bruk. Det er jo der forskjellen
frå andre system ligg; me berre brukar fri programvare og opne
standardar og vil halda det slik.

Eg vil gjerne vera med å hjelpa NUUG laga til ein slik presentasjon! :-)

http://velmont.no