[NUUG video] NUUG på frikanalen - sendeplan pr. i dag

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Oct 7 13:26:09 CEST 2010

Jarle er igang med å legge inn NUUG-foredrag på Frikanalen, etter
hvert som de blir klare.  Jeg synes dette bør feires, og foreslår at
vi møtes over en matbit og litt leskedrikk for å feire denne milepælen
i videogruppas virke.  Hvem er interessert?  Når passer det?

Jeg snekret sammen et script for å få ut tidsplanen så langt.  Her er
det som er på tidsplanen akkurat nå og fire uker fremover.  Mistenker
at det det vil endre seg:

~/src/frikanalen/bin % ./lsorgschedule
2010-10-05
  20:31 Friprog prisen 2009
2010-10-08
  17:31 Warriors of the net
  20:31 OpenStreetMap og fri kartdata
2010-10-09
  17:31 Warriors of the net
  20:31 Ruby on Rails for enterprise behov
2010-10-10
  17:31 Warriors of the net
  20:31 Friprog prisen 2009
2010-10-11
  17:31 Warriors of the net
  20:31 OpenStreetMap og fri kartdata
  21:00 Ruby on Rails for enterprise behov
2010-10-12
  15:30 Warriors of the net
  20:31 Friprog prisen 2009
2010-10-13
  20:31 OpenStreetMap og fri kartdata
2010-10-14
  20:31 Friprog prisen 2009
2010-10-15
  16:29 Ruby on Rails for enterprise behov
  20:31 OpenStreetMap og fri kartdata
2010-10-16
  20:31 Ruby on Rails for enterprise behov
2010-10-19
  15:30 Warriors of the net
2010-10-22
  15:56 OpenStreetMap og fri kartdata
2010-10-25
  20:31 Ruby on Rails for enterprise behov
2010-11-01
  20:31 Ruby on Rails for enterprise behov
2010-11-02
  17:00 Warriors of the net
2010-11-03
  20:31 Friprog prisen 2009
~/src/frikanalen/bin %

En slik rapport burde tas med på
synes jeg.  Kanskje jeg får tid til å kode det. :)