[NUUG video] [NUUG] NUUG og Video gruppa trenger deg.

Morten Kjelkenes morten at kjelkenes.net
Sun Oct 10 20:14:45 CEST 2010

Feks lørdag 30.10.2010
vi skal ta opp her, hvis vi får det til.

Er NUUGs videogruppe interessert i og har kapasitet til
å gjøre video-opptak på Freedom Fest 2010, 30. oktober?
Det er mange relevante foredrag og temaer, bl.a. disse:

Datalagringsdirektivet
Politisk forandring med sosiale medier
Sosiale medier, mulighet eller trussel for personvern?
Kampen mot kontanter -- myndighetene vil overvåke hva du
bruker penger på og dine personlige eiendeler

Mer info om arrangementet her:
http://www.freedomfest.no/

Hans Jørgen Lysglimt kan svare på spørsmål om arrangementet.