[NUUG video] Egenkompetanse - lyd

Herman Robak herman at skolelinux.no
Wed Oct 13 14:48:57 CEST 2010

On Wed, 13 Oct 2010 14:28:04 +0200, Morten Kjelkenes <morten at kjelkenes.net> wrote:

> Heisann
>
> hva med en liten "workshop"  kalt lyd...  m.m.
>
> Vi møtes å setter opp anlegget, tester/leker med det, skriver ned det vi finner også vips... lyd er historie.  (det er den enkle versjonen)
>
> men det er ikke veldig mye vi trenger å gjøre her.
>
> Så uten videre:
>
> foreslår neste tirsdag? som lyddag.   vi møtes?  og finner ut av lyden.
> noen som har lyst? vi trenger også et lokale (les sted å møtes).

Tirsdag funker for meg.

En liten digresjon:

Igår kom strømmen opp først etter at foredraget hadde startet,
fordi mannen ved spakene (meg) hadde dårlig tid og jernteppe.
Jeg fikk hjelp av Jarle, som var på IRC.  Hadde jeg vært på
IRC ti minutter tidligere så kunne strømmen vært oppe i tide.

Så det kan være lurt å få mækkboka på nett, og /joine
#debconf-video tidlig i riggingen.

--
Herman Robak