[NUUG video] Egenkompetanse - lyd

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Wed Oct 13 19:34:49 CEST 2010

Jeg vil mye heller ha en strukturer gjennomgang fra en som _kan_ lydmixer, som vi kan filme og legge ut. Vi kan godt inkludere en workshop hvor vi har litt mer frilek. Jeg tror den personen som _kan_ lydmixer er viktig for at vi skal få så mye lærdom ut av dette som mulig. Og litt av poenger er også at det ikke er noe stor nødvendighet å fysisk møtes, selv om det såklart er hyggelig.

Hva er forresten merke og modellen vi har? kan jo hende man kan RTFM litt på nett først også.

-- HP