[NUUG video] En tankeøvelse, nytt presentasjonsformat

Sigbjørn Lie Sigbjorn.Lie at atea.no
Tue Oct 19 15:06:27 CEST 2010

På den måten kunne kanskje medlemsmøter i andre deler av landet også vært delt med resten av Norge, slik dere gjør i Oslo...

Sigbjørn Lie
Unix Konsulent
Mobil +47 40 82 82 62
sigbjorn.lie at atea.no

Atea AS, Stadioparken, Jåttåvågen 7, 4020 Stavanger
Sentralbord: +47 51 64 00 00
www.atea.no
 Before printing, think about the environment