[NUUG video] Hjelp med gjendikting av "Copying Is Not Theft"?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Oct 21 19:42:44 CEST 2010

Hei.  NUUG holder på med publisering av videosnutter vi synes
fortjener et større publikum, og for publisering på Frikanalen må det
enten være skandinavisk tale eller norsk undertekst.

De vi har på planen eller har fått ut er lenket inn fra

Årsaken til at jeg plager EFN-listen med dette er at vi har en
utfordring med en liten kortfilm jeg tror mange EFN-ere vil ha sans
for.  Sangen "Copying Is Not Theft" trenger norsk teksting eller
dubbing, og for at det skal gi mening tror jeg den må gjendiktes.

Er det noen her på lista som kan bidra med gjendikting og teksting?

Filmen?  Den finnes i mange utgaver på youtube, og i tillegg på The
Wayback Machine.  Besøk
for å se hva det hele gjelder. :)

CC til videogruppa til NUUGs epostliste.