[NUUG video] Ang dokumentarfilm om fri kultur

Merete Grimeland merete at sweetchilistories.com
Wed Oct 27 16:56:10 CEST 2010

Jeg tenker vel mer open content men også open creativity/open studio. Flere
er med og lager dokumentarfilmen.
Så det er å være med å produsere innhold rett og slett, eller bidra med
allerede produsert materiale.

Er det noe for dere?

Vi skal ha et møte på fredag med EFN om hvordan vi skal gjøre det. Vil dere
være med?
Kl 12 i Kirkeveien 60 på Majorstua.