[NUUG video] Video-opptak på Freedom Fest 2010?

Morten Kjelkenes morten at kjelkenes.net
Thu Oct 28 12:45:44 CEST 2010

Heisann

Vi/jeg har i grunn kun tenkt å ta opp det vi klarer, streame det vi får til.

Så får vi se hva vi får til (og rekker over).

Naturligvis også i samråd med arrangører.

Alle talere må godkjenne at dette blir/ kan bli vist på frikanalen, samt lagt ut i regi av..
samt at det blir distribuert, (hvis vi gjør det)under lisensen Creative Commons Navngivelse-Del
på samme vilkår 3.0 Norge [1] .

[1] http://wiki.nuug.no/grupper/video/lisens

Vi snakker om dette lørdag morgen.