[NUUG video] Video-opptak på Freedom Fest 2010?

Nils R Grotnes nils at paragon.no
Sun Oct 31 19:17:49 CET 2010

Hei.

> Vel blåst i går. I denne mailen har jeg lyst til å tømme meg litt for
> tanker etter gårsdagens arrangement.

Jeg ankom til frenetisk aktivitet som absolutt ikke egnet seg for å
bruke tid til en fersking med spørsmål. Prøvde å hjelpe litt til på
Debian, men gjorde sikkert mer skade en gavn. Burde nok vært der mye
tidligere og blitt lengre. Er likevel ikke avskrekket og ser frem til en
ny sjanse med bedre tid.

> Jeg skulle ønsket vi kunne ha vært minst to stk på nedrigging, men
> det gikk greit alene. Bare litt tungt å bære alt til bilen, men det
> er bagatell.

Når var du ferdig? Mulig at en såpass lang økt burde deles opp mellom
flere, om mulig?

Nils