[NUUG video] SSH-tunnell til macbook-en?

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sat Sep 18 10:36:46 CEST 2010

Men ingen veit jo passordet til han? Alle hev gloymd det? :)

Eg provde boota med: init=/bin/bash, fekk root og alt, so endra eg passord
paa guest og root til det same som mac minien, men det viste seg at det
ikkje fungerte. Anar ikkje kvifor, det plar jo funka...

Den siste videoen må hentast ut frå mac minien òg, perl6-greia.