[NUUG video] SSH-tunnell til macbook-en?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Sep 18 10:42:18 CEST 2010

[Odin Omdal Hørthe]
> Men ingen veit jo passordet til han? Alle hev gloymd det? :)

Morten sa at Asle har satt passordet til det samme som macminien.

> Eg provde boota med: init=/bin/bash, fekk root og alt, so endra eg
> passord paa guest og root til det same som mac minien, men det viste
> seg at det ikkje fungerte. Anar ikkje kvifor, det plar jo funka...

Jepp.

> Den siste videoen må hentast ut frå mac minien òg, perl6-greia.

Jepp.

Lurer på om det er god nok båndbredde fra hio til nerdhaven til at vi
kunne kjørt dvsink-file på nerdhaven og dumpet direkte... :)

Videogruppas svn-arkiv er forresten tilgjengelig fra
som vil ta en titt på gjeldende status for kodingsscriptene.