[NUUG video] SSH-tunnell til macbook-en?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Sep 18 12:46:27 CEST 2010

[Odin Omdal Hørthe]
> Oi, då trur eg ikkje det hev fungert for Asle heller. Eg klarte ikkje få
> root.

Nå er det visst i orden.  Jeg er inne som root med samme passord som
på macminien.

Har kjørt apt-get upgrade og oppgradert dvswitch fra squeeze.  Har
også installert avahi-pakkene fra vår svn.

> Eg ville leggja inn rsync, men neinei.

Jeg har installert rsync.

> Eg lagde ei mappa som heiter Odin, der eg hev eit enkelt
> stream-skript og ein nyare ffmpeg2theora. No i ettertid fann eg oog
> ein ptalarbvorm-versjon av f2t, brukar den til hovudenkodinga
> no... :)

Er det du som har laget data.tar.gz, control.tar.gz, etc/ og usr/?  I
så fall er det fint om du rydder opp det som kan ryddes bort.

Vi kan koordinere på IRC, #nuug-video på irc.freenode.net.