[NUUG video] [NUUG kart] Video frå OSM-presentasjonen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Sep 20 21:21:19 CEST 2010

[Eirik U. Birkeland 2010-05-24]
> Eg prøver meg igjen: Er det nokon som veit om NUUG-medlemsmøtet i
> februar om OSM vart filma, og kva som i tilfelle er status for
> videoen?

Ingen har klart å finne videoen fra februarmøtet i NUUG.  Opptaket ble
antatt å befinne seg på macbook-maskinen som ble brukt til opptak, men
ingen slike filer var der da vi lette.  Vet ikke om det finnes opptak
på DV-tape, men det kan hende.  Det vet antagelig de som tok opp, men
jeg husker ikke hvem det var.  Mulig det var Stian og Ole Kristian.
Tapen er antagelig da i utstyrsveska til NUUG, eller i en av boksene
med videoutstyr.

xJeg er lei meg for at vi ikke finner opptaket.