[NUUG video] Hvor ble det av videoen fra OSM-presenasjonen?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Sep 23 15:22:09 CEST 2010

[Stian Hubener]
> http://mikro.hio.no/arkiv/NUUG/
> last ned NUUG.mov
>
> evt viderefør til en av dine medlemmer som kan legge den på riktig plass
> :)

[Petter Reinholdtsen]
> Tusen takk!  Nedlasting til nerdhaven.nuug.no pågår nå.  Er dette
> opptaket fra kamera før det ble ført over til dvswitch?
>
> Betyr det at du har opptaket at du sto bak kamera på møtet 2010-02-09
> og har hentet det ut fra tape eller lignende (kjekt å ha i
> metainformasjonen om opptaket). :)

[Stian Hubener]
> Var jeg som filma ja.

Den er grei, og ditt navn er nå ført inn i

> Dette er faktisk en videodump fra DVswitch (og da med skjermbilde og
> overganger).

Aha, enda bedre.  Hurra, da er det forsvunnede opptaket kommet til
rette!

> Tok kontakt med Ole tidligere idag som tipset meg om at det kanskje
> var den filen jeg tok meg av.
> Mener bestemt å huske det skjedde noe feil denne dagen og jeg
> overførte materialet på disk og lastet det opp til min server.
> Ga beskjed om hvor det lå, og siden dette har det ligget urørt her..

Nettopp.  Jeg har nå overført alle de tre filene filene fra arkivet på
mikro.hio.no, og de ligger nå på
dem over til mer permanent plass sa snart jeg får vurdert innholdet.

> Og var nå bare ren flaks at denne filen også overlevde min
> opprydding på serveren sist uke da jeg regnet med at denne var blitt
> lastet ned og konvertert for lenge siden.

Nettopp.  Du har ikke mot formodning opptaket fra munin-foredraget?
Jeg oppdaget i går at det mangler fra
utgavene i <URL: http://www.nuug.no/pub/video/published/ >.

> Svarte kun deg siden min avsender-adresse ikke er godkjent i deres
> systemer (og sitter noe optatt til å endre på dette nå) :)

Den er grei, og jeg fører eposttråden tilbake til videogruppa.  Det er
ikke noe problem å poste med en adresse som ikke er abonnent, da vi
som modererer godkjenner forløpende. :)