[NUUG video] [NUUG kart] Video frå OSM-presentasjonen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Sep 23 20:13:10 CEST 2010

[Petter Reinholdtsen]
> Jeg er lei meg for at vi ikke finner opptaket.

Jeg er fortsatt veldig lei meg for at vi ikke fant opptaket, men svært
glad for å kunne komme med gledelige nyheter.

Etter de siste epostene ble det fornyet interesse, og det originale
råopptaket ble funnet på et midlertidig eksportområde hos hio i dag.
Nitidig detektivarbeide har endelig gitt uttelling. :)

Opptaket er nå overført til NUUGs server og komprimering for
publisering pågår mens jeg skriver dette.  Ogg Theora-utgaven er
allerede klar og tilgjengeig fra

Takk til alle involverte med å finne ut av dette, og spesielt Stian
som fant opptaket på sitt midlertidig område og ikke rutinemessing
slettet det før han tok en ekstra titt for å se hva det var for
noe. :)

Da foredraget er på norsk regner jeg med at vi får publisert det via