[NUUG video] Sjekk av meta-info for 2010-opptakene

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Thu Sep 30 10:35:59 CEST 2010

Du har rett ang cfengine, jeg tok lyd og kamera. Mixing var det... jeg husker ikke navnet... men mener det var han smo bor ved oppsal eller den retningen, som jeg ikke hadde sett siden GoOpen09... Husker fjeset :)

Kerberos, jeg var der, men satt nok ikke bak noen spaker.

Munin hadde jeg sekundærkameraet. Tror oklien hadde hovedkameraet, men er ikke helt sikker.

-- HP