[NUUG video] Kan dere filme Nordic Techpolitics, en konferanse bla. om åpenhet i data og politikk?

Børge A. Roum mail at forteller.net
Tue Aug 2 14:19:10 CEST 2011

Hei. Takk for raskt svar, og beklager at jeg er litt sein.

Programmet er ikke helt klart ennå, men foreløpig tenker vi 9-18

Sannsynligvis vil vi trenge at dere tar dere av hele produksjonen, ja. Kan
du gi noe ca. anslag på hvor mye det vil koste?

Jeg håper det er noen andre i video-gruppa som har mulighet denne dagen!

Mvh,
børge

HTTP://FORTELLER.NET/