[NUUG video] Møtes over en pils i kveld?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Dec 6 10:21:09 CET 2011

Det er lenge siden NUUGs aktive-møter var en regelmessig hendelse, og
jeg savner muligheten for å diskutere over en pils med lærerike
venner.

Foreslår derfor å møtes i kveld 19:30 på egnet sted.  Usikker på hvor
det er bra å møtes for tiden, så tar gjerne imot forslag til møtested.
For min del er den best om det er nært T-banen i sentrum.  Det bør
være en plass med gode forhold til samtaler over bordet og godt øl i
kranene.

Hvis ingen har bedre forslag, så foreslår jeg Paddy's Irish Pub ved
Saga kino, hvis den fortsatt finnes.

For å vite at jeg slipper å sitte der alene er det fint om du sier i
fra til meg eller epostlisten at du kommer. :)
--
Vennlig hilsen