[NUUG video] Møtes over en pils i kveld?

Tore Audun Høie Fringilla at c2i.net
Tue Dec 6 12:35:01 CET 2011

Hei igjen,

Beklager meget, er visst opptatt neste tirsdag også.   Men tirsdag 20.
fremdeles ledig, samt fredag 9. (som jeg trodde var opptatt).

Jeg har sjekket at Paddy's Pub eksisterer (men kaller seg engelsk).
Ettersom den ligger ved Nasjonalteatret stasjon, er den helt i orden for oss
utenbys fra.

Beste hilsner
Tore