[NUUG video] Innkjøp av utstyr

Odin odin.omdal at gmail.com
Wed Dec 21 11:25:00 CET 2011

2011/12/21 Hans-Petter Fjeld <atluxity at 1kb.no>:
> Du ser tydeligvis pris eks. moms. Med moms, som jeg regner med NUUG må betale, så tipper de maskinene der 10K..

Komplett med mange andre hev ein stygg uvane av å gjera det slik. Men,
jao, eg hev no masse inn-moms eg gjerne skulle bli kvitt, men eg gjer
aldri det, so må vel ut med ein heil haug i moms-innbetaling til
staten i år òg, utan å kunna skriva av noko særleg...

Same kva, dei tippar ikkje *over* 10k, som eg trudde var grensa?

Eg klarar ikkje finna maskiner med integrert firewire som ligg stort
under 10k. Det viser seg å vera ein high end feature i dag. - Men det
bør finnast, søkjefunksjonene er berre so dårlege.

English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no