[NUUG video] Åpent møte om datalagringsdirektivet (Advokatforeningen) (fwd)

Thomas Gramstad thomas at efn.no
Thu Feb 24 16:08:18 CET 2011

Hei,

Jeg lurte på om NUUGs videogruppe kan tenke seg og har kapasitet
til å ta opp og evt. streame dette møtet?

NB! Jeg har ikke noe med arrangementet å gjøre, og har ikke
klarert videoopptak med arrangørene. Dersom videogruppa er
interessert, så må avtale gjøres med arrangøren, som kan
kontaktes ved Jannicke Naustdal, jn at advokatforeningen.no.

Thomas