[NUUG video] Åpent møte om datalagringsdirektivet (Advokatforeningen) (fwd)

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Mon Feb 28 18:25:35 CET 2011

Da har jeg fått beskjed om at det er i orden at vi filmer. Skal prøve å få til streaming, men har ikke helt trua. Vi er avhengige av kablet nett og det er ikke like stor selvfølge som trådløst. Vi får ihvertfall tatt det opp.

Jeg skal maile litt med en ny kontaktperson nå for å få vite mer om selve lokalet.

-- HP