[NUUG video] Neste medlemsmøte og lån av video-utstyr til Wikipedia 10års-lag

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Wed Jan 5 00:17:06 CET 2011

Hei folket

Lenge siden sist, håper alle hadde en minst like fin jul som meg, og godt nytt år.

Hvem kommer på neste medlemsmøte? Jeg har ihvertfall satt av dagen og klar til dyst. Si også ifra om du ikke har mulighet, det er ikke flaut å ha et liv ved siden av video-gruppa. :)

Jeg har også tenkt til å låne videoutstyret for å filme et arrangement i regi av Wikimedia Norge 15. januar for å markere 10års-jubileumet til Wikipedia-prosjektet. Dersom noen har lyst til å være med så er det lov. Det blir dessverre ikke streaming, da Litteraturhuset ikke har nett tilgjengelig så vidt jeg vet. (Utstyret blir såklart lånt ut i henhold til retningslinjene for video-gruppa)

-- HP