[NUUG video] Digi: Google dropper H.264-støtten i Chrome

Odin odin.omdal at gmail.com
Wed Jan 12 13:24:31 CET 2011

2011/1/12 Jarle Bjørgeengen <jarle at bjorgeengen.net>:
> Når jeg tenker meg om har jeg minst like lyst på gstreamer.
>
> Har du forresten postet kodeeksemplene du benytter noe sted ?

http://gitorious.org/errantia/master/trees/master/production

Ligg der.

README-en i modermappa fortel kort korleis eg brukar det;

http://gitorious.org/errantia/master/blobs/master/README

Nett no gjer eg transkoding manuelt, då, men det som heiter
django-errantia er meint til å kunna gjera slikt automatisk seinare (i
tillegg til at han lagar arkiv med alle lysbileta (som JPEG eller
PNG-filer), video og chatten som var med).

http://velmont.no