[NUUG video] Filming av NUUG-møte 9. august.

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Mon Jul 18 19:17:21 CEST 2011

Hei folkens, beklager å måtte bryte gjennom til dere midt på sommeren. Jeg kommer til å trenge hjelp med filmingen av medlemsmøte 9. august. Vi har splitter nytt stativ, macbooken er nyinstallert og det er en liten stund siden sist jeg filmet. Det er betydelig risiko for at enkelte ting kan ta lengre tid denne gangen.

Jeg trenger også hjelp med å få lastet opp filmingen etter møtet. Jeg drar på CCCamp11 tidlig dagen etter, så for å få en hurtigst mulig workflow burde noen andre ta seg av den biten.

Hvem kan bistå, hvem kan ikke? Gi en lyd uansett, jeg liker å høre at det finnes mennesker i videogruppa. :)

-- HP