[NUUG video] Folk til neste medlemsmøte

Odin odin.omdal at gmail.com
Fri Jul 29 23:12:58 CEST 2011

2011/7/29 Hans-Petter Fjeld <atluxity at 1kb.no>:
> Jeg stiller for å filme møtet. Litt usikker på om alt klaffer pga litt nytt utstyr og nyinstallert maskin. Jeg har spurt om noen andre i videogruppa får vært med å hjulpet meg, men ikke fått noen bekreftelse på det.

Eg skreiv ein privat epost til Cato, men ja, det ser utsom det skal
kunna gå greitt. Eg flyttar eigentleg nett då, men foreldrene mine
kjem for å hjelpa meg, so det gjeng truleg ein del kjappare enn om eg
hadde vore åleina om det.

Tek med meg eigen maskin, slik at i verste fall so er det mogleg å
køyra stream derifrå.

English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no