[NUUG video] Digitaliseringsprosjekt - HJELP!

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Wed Jun 8 06:07:38 CEST 2011

Jeg har nå digitalisert alle videoene jeg hadde fått taper til.
Mange viste seg å allerede være publisert på normal måte.

De siste jeg mangler noen konkret informasjon om er taper fra Go Open 2008, ser det ut til.

Se http://wiki.nuug.no/grupper/video/digitaliseringsprosjektet
Er det noen som savner noen av disse tapene, og har noe mer informasjon om hvor disse er eller burde bli publisert?

Jeg har ikke fått vite om noen flere som har noen dv-taper liggende. Stå gjerne frem så skal jeg få digitalisert rubb og stubb.
Det var forøvrig ingen tekniske problemer med å få avlest tapene, slik jeg hadde hørt rykter om.

-- HP