[NUUG video] Opptak fra debattmøte om datalagringsdirektivet onsdag 2. mars.

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Wed Mar 2 21:56:13 CET 2011

Hei.

Du får denne mailen fordi jeg har oppfattet det sånn at du vil ha en oppdatering på publiseringen av videoen jeg tok opp (det er flere av dere). Også sender jeg den i kopi til videogruppa.

Dette er en liten forsikring fra min side på at dette ikke går i glemmeboken min, for dere kommer til å mase om det tar for lang tid.

Jeg holder nå på å laste opp rå-filen til vår lagringsserver hvor den så vil bli kodet om til forskjellige nyttige filformater.
Jeg regner med at dette kan ta 1-2 dager totalt. Tar det lenger tid så mas gjerne på meg, jeg har flere prosjekter i lufta som
jeg sjonglerer.

Rå-filen blir liggende på http://www.nuug.no/pub/video/raw/dld/ når den er lastet opp og er også lisensiert som CC-by-sa.

Mvh Hans-Petter Fjeld
Et medlem av videogruppa til Norwegian Unix User Group ( http://www.nuug.no/ )