[NUUG video] Opptak fra debattmøte om datalagringsdirektivet onsdag 2. mars.

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Thu Mar 3 22:19:00 CET 2011

Hei.

Du får denne mailen fordi jeg har oppfattet det sånn at du vil ha en oppdatering på publiseringen av videoen jeg tok opp (det er flere av dere). Også sender jeg den i kopi til videogruppa.

Videoen fra dette møte er nå tilgjengelig fra http://www.nuug.no/pub/video/published/dld/

Det mangler fortsatt noen fil-formater før scriptet er ferdig med å kverne ut forskjellige videofiler. Se opp for økende filstørrelse. OGV, MPEG, MP3 og OGG er ferdige per nå.
Dette er ferdig iløpet av natten, så sender ut lenken til disse filene nå. Håper alle finner kvaliteten tilfredstillende. Skulle det være noe som ikke er tilfredstillende er det bare å redigere i vei slik lisensen tillater.

Lisensen er som normalt for videogruppen; CC-by-sa. Dette betyr at filene er fritt til å spre og bruke slik man måtte ønske. Ta kontakt om noe skulle være uklart
NUUG takker for muligheten til å ta opp dette møte og bidra til å spre relevant informasjon om viktige data-politiske spørsmål i Norge.

Mvh Hans-Petter Fjeld
Et medlem av videogruppa til Norwegian Unix User Group ( http://www.nuug.no/ )