[NUUG video] Videoopptak av teknisk spor på Go Open

Salve J Nilsen salve at friprog.no
Wed Mar 9 11:44:58 CET 2011

Påminnelse:

NUUG video-gruppe medlemmer som hjelper med opptak av teknisk
spor kommer GRATIS inn på GoOpen 2011.

Jeg foreslår at det er 2-3 personer som deler byrden de to dagene.
Odin er #1, meld deg frivillig! :)

Ta gjerne en titt på http://goopen.no/program/ om du er uskikker. :)

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen