[NUUG video] Videoopptak av teknisk spor på Go Open

Odin odin.omdal at gmail.com
Tue Mar 15 00:22:44 CET 2011

2011/3/9 Salve J Nilsen <salve at friprog.no>:
> Påminnelse:
>
> NUUG video-gruppe medlemmer som hjelper med opptak av teknisk spor kommer
> GRATIS inn på GoOpen 2011.
>
> Jeg foreslår at det er 2-3 personer som deler byrden de to dagene. Odin er
> #1, meld deg frivillig! :)
>
> Ta gjerne en titt på http://goopen.no/program/ om du er uskikker. :)

Eg fekk nett eit betalt oppdrag i Oslo på tysdagen (22), 09-12. Iom.
at eg ikkje akkurat symjer i oppdrag so må eg nok taka det.

Heldigvis er det same by, og tekniske sporet startar 11.40, so eg kann
nesten vera med på alt saman. Problemet er at so langt so er det berre
meg.

Går det an å setja upp utstyret dagen fyrr? For i so fall kan eg gjera
det, og då er det òg mogleg å læra upp nokon som ikkje kann opplegget
særleg til den fyrste timen.

Ahh, eg hev fengje ein som vil hjelpa til. Fær driva litt opplæring
då. Vert mogleg med fleire i videogruppa.

http://velmont.no