[NUUG video] Møte for videogruppa - 24. mars

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Thu Mar 31 14:53:14 CEST 2011

Forberede seg på, nei.. Bare tenke litt på den følgende agendaen fra tidligere mails.

Foreløpig har jeg tenkt ut følgende agenda;

1) Valg av ny leder for videogruppa.
     - Morten gir seg. Jeg er foreslått som ny leder og har akseptert kandidaturet. Dersom noen har andre forslag til leder kan det være verdt å opplyse på forhånd.

2) Budsjett og økonomi
     - Innkjøp av utstyr vi mangler eller ønsker oss.

3) Gjennomgang av gruppas wiki-sider
     - Har dere sett hva som står der? Er det oppdatert?

4) Hvordan bidra til videogruppa?
     - Man kan gjøre mer enn å møte opp på NUUGs medlemsmøter. Hvordan passer det oss å jobbe slik at vi får utnytta hele gruppas potensiale?

5) Rekrutering til videogruppa
     - Hvordan legge til rette for å få nye medlemmer i gruppa?

-- HP