[NUUG video] Innkjøp av nytt stativ

Odin odin.omdal at gmail.com
Fri May 6 16:38:15 CEST 2011

No vart eg litt usikker. Eg får altso opp sida, men det står berre namn,
ingen bilete og berre pris på 4,5k (same pris som det vestforsk kjøpte trur
eg... men var ikkje manfrotto). Eg fann det paa fotovideo.no

Men altso, skal det vera meir på den sida? Det er litt vandskeleg å vurdera
det viss dei ikkje skriv noko om det i det heile teke :) hadde vore litt
rart av photophono isofall, so reknar med at det er mobilen som er sær
(skjer mykje, surfar mest på lwn.net og spesialiserte mobilsider, dei
fungerer greit på dette gamle beistet)