[NUUG video] Digitaliseringsprosjekt - HJELP!

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat May 21 09:11:02 CEST 2011

[Andreas Aanerud]
> Hvis jeg får tapene , så kan jeg digitalisere dem på tirsdag på NRK.
> hvis noen av tapene er "slitene" så har jeg en maskin for det også.
>
> ett sted ... :/

Det høres lovende ut.

> Men kan hjelpe til med dette =) da får dere Mpeg2 14 mb tilbake
> eller IMX 50 .

Er det mulig å få ut rå DV?  Da blir etterbehandlingen på nerdhaven
enklere.

Jeg ser hverken noe som ser ut som Go Open-taper eller Debconf3-taper
i lista, så jeg begynner å lure på om ikke Christer har Go Open-tapene
og Tore har Debconf3-tapene.  Alternativt kan de befinne seg i NUUGs
arkiv på Majorstuen.  Jeg skal høre med Christer og Tore.