[NUUG video] Digitaliseringsprosjekt - HJELP!

Herman Robak herman at skolelinux.no
Sat May 21 11:12:15 CEST 2011

På Sat, 21 May 2011 09:11:02 +0200, skrev Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:

> [Andreas Aanerud]

> Det høres lovende ut.

> Er det mulig å få ut rå DV?  Da blir etterbehandlingen på nerdhaven
> enklere.

Go Open tipper jeg ble tatt opp i HDV, nærmest ved en glipp.
Det skjedde med mitt HDV-kamera, som jeg har fremdeles, og som
fremdeles lar seg bruke til grabbing over firewire (bank i bordet;
firewire-utgangen har vært reparert to ganger!)

> Jeg ser hverken noe som ser ut som Go Open-taper eller Debconf3-taper
> i lista, så jeg begynner å lure på om ikke Christer har Go Open-tapene
> og Tore har Debconf3-tapene.  Alternativt kan de befinne seg i NUUGs
> arkiv på Majorstuen.  Jeg skal høre med Christer og Tore.

Jeg har en liten svart plastpose som jeg tror inneholder Debconf3-bånd.

--
Herman Robak