[NUUG video] MacBook-reinstallasjon

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Tue May 24 21:03:27 CEST 2011

Jeg har nettopp reinstallert MacBooken sånn at den dualbooter, med hjelp fra Morten som installerte Mac-delen.

Jeg har dokumenter det hele på http://wiki.nuug.no/utstyr/grupper/video/dok/MacBook og anser meg ikke helt ferdig enda.

Den er altså ikke lenger operativ med dvswitch enda. Har noen innspill til ting som burde gjøres?

Forøvrig fungerer nå lyd generelt, er det andre ting som ikke har fungert tidligere som vi nå kan få til?

Jeg tenker at hver person i videogruppa kunne få sin egen bruker på den, opprettet ved behov, også får vi litt mer ryddig  administrasjon av hele greia?

-- HP