[NUUG video] Fwd: NUUG-presentasjon i kveld

Odin odin.omdal at gmail.com
Tue Nov 8 13:33:28 CET 2011

2011/11/8 Cato Auestad <bleakgadfly at fsfe.org>:
> "Du bør ikke overskride ca. 1024x800 i et naturlig frekvensområde." og
> "Test your slides at 800x600 or better yet 640x480" - jeg antar at det
> første er riktig. Men dersom du med sikkerhet vet at det også er mulig
> med /høyere/ oppløsning enn 1024x768, hadde det vært fint å vite på
> forhånd.

Me har ein god del problem med vga-grabberen vår, so det er aller
kjekkast å køyra 800x600, -- men 1024x768 skal kunna gå. Meir enn det
går absolutt ikkje :-)

> og: "Ask if you need TP network." Jeg vil gjerne ha
> internettforbindelse, men dersom det er mye fikling forbundet med det,
> burde det være greit å bruke internett gjennom mobilen min.

Det skal kunna gå bra.

> Tenkte å komme rett etter 18 - når er du/dere der? Er det lett å finne
> fra hovedinngangen til høyskolen?

Me i videogruppa kjem ofte minst ein halvtime før alt startar. Ofte
tidlegare enn det òg.

English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no