[NUUG video] Medlemsm?te p? tirsdag

Cato Auestad c2auestad at gmail.com
Wed Nov 9 06:10:52 CET 2011

Alle kan gjøre feil.

Mvh, Cato
From: Odin
Sent: 08.11.2011 22:27
To: Petter Reinholdtsen
Cc: aktive at nuug.no; video at nuug.no
Subject: Re: [NUUG video] Medlemsmøte på tirsdag
2011/11/8 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> Hans-Petter ringte nettopp, og sa at den som sist hadde lånt
> videoutstyret til NUUG hadde glemt at det var møte i dag og ikke hadde
> levert tilbake utstyret, slik at Hans-Petter må hente utstyret i den
> tiden han skulle ha brukt på å koble opp, og at det derfor er
> usannsynlig at han rekker å sette opp videostrøm i kveld.

Det var min feil, og eg er frykteleg lei meg for det :-(

Eg skulle vera der med utstyret kl. 18., men hadde for ein gongs skuld
ikkje lagt til møtet i kalenderen og vart difor sitjande på
konsentrert på jobb med total gløyming av tid.

Megaflaut, total uproft og dårleg gjort.
English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no