[NUUG video] Innkjøp av utstyr

Odin odin.omdal at gmail.com
Mon Nov 28 13:07:08 CET 2011

2011/10/25 Odin <odin.omdal at gmail.com>:

> Vestforsk sin PC har ein eigen firewire-inngang, pluss eit ekstra
> PCMCIA-kort for den andre Firewire-porten.

Døme på greie maskiner med firewire er desse:

Lenovo ThinkPad T520i 15.6" HD LED 7.996,-  ekskl. mva.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649757

HP ProBook 6460b 14" HD LED, 7.196,- ekskl. mva.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649268

Det var m.a. desse eg såg på sjølv, -- men eg er litt deadlocka eg òg.
Eg likar ikkje kjøpa bærbare datamaskiner... Hadde vore litt lettare
dersom eg kunne kjøpa ThinkPad utan Microsoftskatt.
English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no