[NUUG video] Nordic University Computer Club Conference 23. til 25. sept

Odin odin.omdal at gmail.com
Mon Sep 5 09:48:23 CEST 2011

2011/8/27 Hans-Petter Fjeld <atluxity at 1kb.no>:
> http://2011.nuccc.org/ arrangeres 23. til 25. september. Denne helga er jeg bortreist. Er det noen i videogruppa som har anledning til å filme?
> Jeg har ikke noe informasjon om de har noe budsjett de evnt kan kompensere de som har mulighet til å stille opp, men utstyret er så vidt jeg vet ledig disse dagene.

Eg har høve, og kjem til å gjera det. Eg vil veldig veldig gjerne ha
med meg fleire, slik at det vert meir kos og mindre arbeid (å vera
åleina er alltid ein del arbeid ;-) ).

Eg skulle eigentleg filma på Nordic Tech Conference òg, -- men fekk
plutseleg melding om at dei hadde fiksa filming sjølv (huh?) - som
viste seg å vera ein person med ekstremt ustødige hender som heldt ein
mobiltelefon og brukte bambuser. Det var ganske flaut for dei.
Verkeleg elendig produksjonskvalitet :p

--
Beste helsing,
Odin Hørthe Omdal <odin.omdal at gmail.com>