[NUUG video] Mac mini

Odin odin.omdal at gmail.com
Mon Sep 5 12:24:35 CEST 2011

2011/9/5 Hans-Petter Fjeld <atluxity at 1kb.no>:
> Den godeste mac minien vi har er et herk. Den krever tastatur-tilkobling for å boote med riktig OS. Er det noen som kunne påta seg den begrensete og konkrete oppgaven å få den til å oppføre seg ordentlig?

Det har du heilt rett i. Eg vil gjerne prøva å fiksa det :-)

Eg kunne eigentleg lånt heile utstyrspakka eit par dagar. Eg var på
eit Difi-møte om medieformatar og standardar for litt sidan og vart
litt inspirert for å fortsetja litt på Errantia
(videostreaming-programvaren min).

Dessutan skal eg streama noko i morgon og på torsdag, og NUUG sitt
utstyr er framleis ein heil del betre enn mitt eige. (Men me burde
helst hatt ein ny laptop og ein lang (10-20m) firewire-kabel)

Me har vel forresten òg fått ekte videostativ? Yey.

Eg kann henta ting i dag. Nesten kva tid som helst. Har eit møte i
byen kl. 16-ish.

English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no